Klanttevredenheidsonderzoek

In de zomer van 2024 hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. 

Van de aangeschreven abonnees heeft ruim 15% de vragen ingevuld. 

Graag willen we hier de uitkomsten met u delen. 

Onder de respondenten is 55% al meer dan vijf jaar lid van de Monumentenwacht in Drenthe. 7% is afgelopen jaar lid geworden. 

De panden en objecten waarmee de respondenten lid zijn bij de Monumentenwacht in Drenthe zijn een mooie afspiegeling van ons abonnees bestand.

En ook categorieën monumenten vertegenwoordigen de wijze waarop ons abonneebestand is opgebouwd.

De meeste respondenten hebben in de afgelopen twee jaar nog contact met de Monumentenwacht gehad. En 40% van de respondenten wenst ook dat dit minimaal eens in de twee jaar blijft gebeuren.

Opvallend is dat meerdere respondenten vragen om om ondersteuning bij subsidievragen, opstellen van meerjarenonderhoudsplannen en energieadviezen, lijsten met deskundige aannemers en ondersteuning bij het onderhouden van het groene erfgoed.

Een aantal van de respondenten verwacht dat veel van de gevraagde informatie over subsidies en betrouwbare aannemers ook wel op de website te vinden zal zijn. Slechts 25% van de respondenten bezoekt onze website.

Gemiddeld wordt onze dienstverlening met een 4,03 uit 5 beoordeeld. 

Wij danken u hartelijk voor het gestelde vertrouwen in onze organisatie. 

Ook bedankt voor de respondenten die een tip of suggestie hebben achtergelaten. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren! Waar mogelijk zullen wij dan ook proberen dit door te voeren. 

Wilt u meer weten? Of heeft u behoefte aan een gesprek?

Neem dan contact met ons op: info@monumentenwachtdrenthe.nl

Meer nieuws over onze Monumentenwacht

Nieuwsoverzicht
Met subsidie van: